Idag driver konsumentmarknaden utvecklingen av affärsmodeller och erbjudanden. Det innebär att konsumenttrender påverkar beslut om affärsutveckling utmed hela kundresan, vare sig du är verksam inom B2C eller B2B. Missa inte när Rebecka Cedering Ångström från Ericsson ConsumerLab presenterar 10 heta konsumenttrender för 2017.
I en tid då sista-förbruknings-datum på affärsmodeller löper ut som yoghurt i kylen, har det aldrig varit värdefullare att skapa sig kunskap om morgondagens behov.
Den här kvällen presenterar Rebecka Cedering Ångström från Ericsson ConsumerLab, 10 heta konsumenttrender för 2017. Under mötet får du ta del av trenderna som påverkar både oss själva och våra företag, vare sig vi vill eller inte.
Rebecka Cedering Ångström är analytiker och ledare för Ericsson ConsumerLab, en kunskapsorganisation inom Ericsson med mer än 20 års erfarenhet av att studera människors beteenden och värderingar, inklusive hur de agerar och tänker på IT-produkter och tjänster.
Varmt välkommen till en nyfiken kväll i affärsutvecklarens tidsmaskin!
Anmäl dig här
Fel: Kontaktformulär hittades inte.