Att vara digital marknadsförare innebär att kunna förstå förändringarna och agera därefter. Det nya nätverket Digital CMO vänder sig därför till dig som är beslutsfattare och marknadsförare och vill få bättre koll på hur man skapar nya affärsmöjligheter i en digital värld.
Välkommen till det nya nätverket Digital CMO:s första träff den 13 september 8-9.30 på F7, Fleminggatan 7 i Stockholm.
Inbjuden talare är Caroline Rudbeck, Head of Group Communication på Dustin. Caroline kommer att berätta om Dustins resa från katalog till content och digital kommunikation genom målgruppsanalys och kundinsikt.
Agenda för frukostmötet 13/9 med Digital CMO
- Presentation av nätverkets syfte och vision
- Från Telefax till Telefon – Den digitala resan och hur detta har förändrat vad konsumenter förväntar sig av sina leverantörer.
- Huvudtalaren Caroline Rudbeck från Dustin berättar om Dustins resa från katalog till content och digital kommunikation
- Beteendedata och customer journeys – Vilka metoder finns för att skapa insikt av data om omsätta dessa till affärer?
- Avslutande diskussion
Vi öppnar för registrering och frukostmingel från 07.30, välkommen!
Anmäl dig här
Fel: Kontaktformulär hittades inte.