OBS! Inställd. De viktigaste drivkrafterna för innovation i ett tjänstesamhälle är människor. Design är processen att utveckla människocentrerade lösningar där användare och medarbetare skapar värde tillsammans. Att förstå behov som ännu inte är uttryckta och att utveckla lösningar för dem är kärnan i tjänstedesign och tjänsteinnovation. Genom att involvera användare och medarbetare skapar vi värde, hållbarhet och arbetsglädje.
Välkommen på nästa träff med nätverket Service Design och Innovation. Under kvällen får vi lyssna på Eva-Karin Anderman, Designchef på Usify, som ger sina perspektiv på vad tjänstedesign är.
Eftersom vi i Service Design och Innovationsnätverket vill leva som vi lär (oss), kommer vi under denna träff även inleda en process för att förstå hur vi kan utveckla vårt nätverk för att svara mot de behov som vi medlemmar har, såväl de behov som vi som redan är med som potentiella medlemmar har. Vi behöver dina erfarenheter och tankar i detta!
Eva-Karin Anderman har arbetat med tjänsteinnovation och tjänstedesign på nationell nivå de senaste 10 åren och är idag designchef på Usify.
Välkommen!
Anmäl dig här
Fel: Kontaktformulär hittades inte.