Ger inte ditt företags digitala marknadsföring de resultat ni önskar?
B2B-köpare har helt ändrat sitt köpbetende och ditt företag måste tänka om och tänka nytt - och vrida om hela marknadsförings- och säljstrategin till att använda en så kallad Inbound Marketing-strategi. Med Inbound marketing ökar du trafiken in till webben och väl där få fler besökare att konvertera till leads. Hur då - jo genom att erbjuda affärsnyttigt anpassat för att lösa potentiella kunders utmaningar som besökare kan ladda ner i form av till exempel checklistor, guider etc. Mer om det och hur ditt företag kan öka leadskonverteringen med inbound marketing föreläser Annica Thorberg om.
Annica Thorberg, vd, Marketinghouse
Annica Thorberg är VD och grundare av Marketinghouse, en av de första byråerna i Sverige med inriktning på Inbound Marketing. Hon har arbetat med inbound marketing i snart 10 år. Annicas specialistområden är bland annat LinkedIn, integrering av sociala medier i B2B-företags marknadsföring, Marketinghouse fungerar som en "inhouse"-digital marknadsfunktion. Som expert är Annica en återkommande föreläsare och lärare på konferenser, mässor och kick-offs.
Anmäl dig här