Välkommen på ett webbinar där vi går igenom exempel på hur företag och organisationer använder principerna för tjänstedesign i sitt arbete för att utveckla sina tjänster, interna arbetssätt och IT.
Service Design är ett etablerat sätt för organisationer att utforma sina tjänster och sitt arbetssätt så att de blir optimerat för kundernas behov.
Service Design gör nu ett brett intåg i vardagen och blir även integrerad med andra agila processer genom t ex SAFe, Google Design sprint m m. Vi förutspår att Service Design är en av de trender som får mest betydelse för kundnöjdheten i din organisation under 2021.
Det här webbinaret riktar sig till dig som jobbar med affärs- eller verksamhetsutveckling med eller utan hjälp av IT och behöver insikt i vilka verktyg som krävs för att göra kunderna nöjda. Är du bara nyfiken på att höra om intressanta praktikfall och utmaningar som finns är du också varmt välkommen.
Du får lyssna till Ann Ervik, Senior Tjänstedesigner på Skatteverket och Martin Waligorski, Lead Enterprise Architect på Telia Company.
Anmäl dig här