På Digital CMO:s andra frukostmöte fördjupar sig nätverket i affärsnyttan med beteendedata. Inbjudna talare är Peter Mackhe från Dagens Analys och Andreas Quensel, analyschef på Expressen.
Välkommen på frukostmöte den 7 november 8.30-10.00 på F7, Fleminggatan 7 i Stockholm.
Agenda för mötet:
- Välkomst och erfarenhetsutbyte
- Social Airlines – lyckas flygbolag bättre genom att kartlägga och respondera på kunderna? Myt eller fakta? En jämförelse av flygbolag på sociala kanaler och deras resultat 2013 – 2016.
- Verktyg och strategier for användning av beteendedata som plattform. Peter Mackhe, Dagens Analys.
- Hur får man en organisation att bli extremt datadrivna med hjälp av verktyg och visualisering. Andreas Quensel, analyschef på Expressen.
- Diskussion
Vi öppnar för registrering och frukostmingel från 08.00, välkommen!
Anmäl dig här
Fel: Kontaktformulär hittades inte.
Evenemanget har redan ägt rum och därför går det inte att anmäla sig.